zaterdag 26 september 2015

Hardenberg

Vandaag eens een keer iets anders 
als een creatie van mijn hand.

Dankzij een vriendin had ik vrijkaartjes
gekregen voor de Creabeurs in Hardenberg.
Echt zin in, want ik kon dat ook met 
bekende bij babbelen.
Sommige mensen zie je regelmatig 
en andere zo nu en dan.

Het was rustig. Je kon overal
goed bij.
Het eerste wat gekocht werd
was voor mijn kids.
Zij vinden het heerlijk om creatief bezig te zijn.

Bij https://www.demeyerij.com/
leuke embelishments gekocht.
Wat hadden ze toch mooi papier en pakketten bij
Een stand die ik zeker niet mocht overslaan
was die van Josephiena.
Zij heeft zulke leuke dingen.
Distress inkt, papier stempels en 
nog veel meer.
Neem maar eens een kijkje in haar webshop


Josephiena heeft iets "eigens"
Zij heeft namelijk blanco albums die jezelf
kunt maken en bekleden.
Of te wel een album naar je eigen smaak
Kijk hier of hier.
en nog zoveel meer.

Ik kan voorlopig vooruit.
Fin weekend


Geen opmerkingen:

Een reactie posten